JAG GILLAR GOLDWELL OCH DET KOMMER NI OCKSÅ GÖRA


Hårvård är otroligt viktigt för mig och jag har hittat produkterna som erbjuder mig precis det jag behöver för att mitt hår ska växa sig starkt och se fräscht ut.

Jag har självlockigt hår som ofta kan bli torrt och därav är det i stort behov av fukt och vård. Goldwell har gett mig möjligheten att vårda håret och få bästa möjliga resultat. Alla produkterna som jag använder hjälper mina lockar att bli glansiga, mjuka och spänstiga. När jag väl vill byta frisyr och tar plattången till hjälp är det viktigt att jag får behålla den mjuka känslan. Och jag kan lova er att med hjälp av goldwells produkter blir ett torrt och slitet hår oslagbart mjukt.

Därför kommer jag prova produkterna som jag fick hem igår för att verkligen se om dom står för det dom utlovar. Jag har fått hem dualsenses FOR MEN och den serien erbjuder allt män vill ha och allt mäns hår behöver. Ger håret nytt liv som kommer synas och kännas direkt. Dessutom doftar dom sådär ljuvligt som alla mäns hår ska dofta.

För oss brudar ska jag prova en serie stylingprodukter. Frisyrer är viktiga för min del och ska på samma gång vårda håret och inte slita på det som jag upplever att dom flesta hårspray/krämer och vax kan göra. Samtidigt är det viktigt att frisyren håller en hel dag! En hel partykväll!

Under nästa vecka kommer jag ge er en summering av alla produkterna som jag använder för tillfället men även låta en "försökskanin" få prova herr produkterna för att ge er bästa möjliga utvärdering.

Jag vill ge er, mina fina läsare möjligheten att få prova produkter ur GOLDWELLS SORTIMENT. Så håll utkik, snart dyker en tävling upp för både tjejer och killar. Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar du inte att din trovärdighet sjunker när du skriver den här dyngan för att du fått spons från goldwell? objektivitet önskas

2010-09-28 @ 13:45:15
Postat av: Semra

Snälla rara du lyssna noga nu. Det här är min blogg och här skriver jag om precis allting jag kan stå för. Jag vill ge er tips och goda råd vad gäller mode och skönhet. Jag gillar mina hårprodukter som jag använder och kommer fortsätta uppmana er att testa på olika saker som jag tycker är bra. Men sen om du anser att min trovärdighet sjunker är upp till dig att bestämma. Vad gör du här? Sluta läs min blogg om du blev så upprörd över att jag har lyckats få kontakt med ett företag som jag tycker gör grymt bra produkter för mitt hår. OCH KAN STÅ FÖR DET!!!

2010-09-28 @ 21:24:06
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: Anonym

semra du är jävligt falsk det märks att du är osäker i ditt sätt att vara, leker hollywood tror du är med i tv, lägg av du har inte ens fin stil ser ut som anorektiker, skärp dig. tränar äcklig mycket för att du har en sjuk självbild, skönhet kommer inifrån och inte något man kan köpa som du tror dig göra. finns ingen respekt till dig

2010-10-03 @ 22:16:29
Postat av: Anonym

semra du är jävligt falsk det märks att du är osäker i ditt sätt att vara, leker hollywood tror du är med i tv, lägg av du har inte ens fin stil ser ut som anorektiker, skärp dig. tränar äcklig mycket för att du har en sjuk självbild, skönhet kommer inifrån och inte något man kan köpa som du tror dig göra. finns ingen respekt till dig

2010-10-03 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0