I'm still alive but I'm barely breathing


Jag sitter fortfarande och myser i soffan och dricker te, kollar i Italia VOGUE (som för den delen innehåller ett modereportage i 3D) och lyssnar på The Script.

Men jag funderar starkt på att gå ut och få lite frisk luft. Jag måste minst ha 30 minuters frisk luft varje dag annars mår jag inte riktigt så där bra som jag ska må. Tänkte att jag även då kunde passa på och hämta ett paket nere på ica. Spännande! Fast egentligen vet jag vad det är för jag fick ett mail här om dagen att jag skulle få hem några produkter. Men spännande i alla fall. Om inte annat spännande för er, men mer om det imorgon.

Nu ska jag fortsätta lyssna på The Script och byta om till varmare kläder.

They say bad things happen for a reason.
What don't kill a heart only makes it stronger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0