NY SÄSONG, NYA SÄTT ATT MATCHA



1.Jag älskar den röda kavajen, den gör sig helt perfekt till hösten. Själv har jag inte hittat den rätta ännu men jag håller ögonen öppna.
2.Leoparden håller i sig och är fortfarande lika snygga som förra året vid den här årstiden, det gäller bara att hitta nya sätt att matcha.
3.Burberry Prorsum a/w 2010 visade en hel del grönt. Grönt är riktigt skönt så jag tycker vi ska gå klädda i den khaki färgen och det är mer än rätt att dra på sig militärjackan. Jag blir inspirerad av Caroline hur hon lyckats matcha den så snyggt och brutit av med en väska i en naturfärg.
4.Säsongens avancerade skomode fortsätter, annorlunda klackar, spännen, spikar, nitar, remmar och sommarens ljusa träklack har blivit mörk.
5.Den grå färgen är en färg som jag känner något starkt för.
6.Stora, tjocka knit kan jag inte få nog av när vintern börjar närma sig. En knit i någon nougat nyans skulle vara fint, eller varför inte satsa på en färgstark sådan som t ex. en i rött.

Kommentarer
Postat av: Ivana

riktigt fint!!! jag vill oxå ha en röd kavaj! =)

2010-09-11 @ 13:11:34
URL: http://ivannascloset.blogg.se/
Postat av: HANNA

Skitsnyggt! :)

2010-09-12 @ 13:30:25
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0