VILKET FINT VÄDER


kavaj-second hand, klänning-monki, sjal-h&m, skor-scorett, väska-friis & co


Hej på er!
Nu sitter jag här med kvällsfikat och jag kan inte ens tala om hur trött jag är. Fruktansvärt sliten i kroppen efter spinning, core och vattengympa, men kunderna hade kul och kämpade på riktigt bra måste jag säga. Skynda er alla och köp träningskort på PARKBADET i Sandviken, få en stark och frisk kropp så ni orkar med vardagen ;)

Hur som helst väntar ännu en dag i skolan imorgon. På eftermiddagen ska jag träffa en tjej som heter Hanna då vi ska genomföra ett litet annorlunda äventyr på stan tillsammans, mer än så tänker jag faktiskt inte berätta, utan ni får helt enkelt komma tillbaka om ni vill veta mer. Men kul kommer vi ha, det är jag övertygad om. Nu ska jag lägga mig och läsa Vogue och DANSK för att få lite inspiration inför morgondagen?!! hm? hah!

ps: vad som gömmer sig i påsarna får ni se imorgon.

god natt!


Kommentarer
Postat av: sarase

snyggt matchat tjejen! som alltid! =)

2010-09-06 @ 21:56:09
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2010-09-06 @ 23:56:27
Postat av: jenny

detsamma, väldigt snygg!

2010-09-07 @ 05:28:16
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Fani

det var så lite så :) ta åt dej cause it's true!

fin höstoutfit. den där klänningen är verkligen hur söt som helst! älskar ditt långa hår föresten. så himla fint :)

puss

2010-09-07 @ 13:37:43
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint att skriva mamma =) emanuel, my man, ska troligen tatuera in en text på handleden. men.. var ska jag ha? ;P haha det är så himla svårt att bestämma =)

2010-09-07 @ 19:34:36
Postat av: camilla palm

vad fint att skriva mamma =) emanuel, my man, ska troligen tatuera in en text på handleden. men.. var ska jag ha? ;P haha det är så himla svårt att bestämma =)

2010-09-07 @ 19:34:58
URL: http://camillapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0