HEJDÅ BLOGGEN!






































































Hej snyggingar!
Nu är det så här att jag kommer sluta blogga här på blogg.se. Nu packar jag min resväska och flyttar över till nöjesmix. Min nya adress är: nojesmix.com/semra
SUPERLÄTT!

Jag kommer sakna blogg.se och alla härliga bilder, shit här ligger 4 år av mitt liv arkiverat. Men det är dags att gå vidare och prova på nya utmaningar. Jag hoppas ni hänger med för nu blir det mycket mer mode, intervjuer med modeller, designers, modebloggare och andra människor som inspirerar mig och en hel del andra företeelser som har med fashion att göra. Klicka på bilden för att komma till den nya bloggen. Glöm inte att lägga till den nya adressen i FAVORITER.

PUSS OCH KRAM



Kommentarer
Postat av: Rebecca

FY FAN VAD GRYMT <3 bara glad att du bloggar, så det är awesome att du byter blogg :D

2011-01-28 @ 08:15:36
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men varför ber du dem inre flytta över dina bilder o inlägg sen tidigare så har du det sparat.

2011-01-28 @ 11:55:18
Postat av: Emma

Jag kommer följa med dig! :) Kram :)

2011-01-29 @ 04:29:21
URL: http://shebook.blogg.se/
Postat av: Lucija

I love love love your blog. It's pretty amazing!

You got yourself a new follower :))



XO,

Lucija

<a href="withlovelucija.blogspot.com">WLL</a>

2011-12-19 @ 22:54:02
URL: http://withlovelucija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0